سرخط خبرها

«خانه روشنا»، سریال جدید شبکه ۲

  • کد خبر: ۲۱۰۵۳۳
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
«خانه روشنا»، سریال جدید شبکه ۲
مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» برای پخش از شبکه دو سیما کلید خورد.

به گزارش شهرآرانیوز هادی خدادی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» است و مهدی زنگنه کارگردانی و ارغوان قاسم‌نژاد و مهدی زنگنه نویسندگی این سریال ۱۰ قسمتی را بر عهده دارند.

حامد عبدالهی نیز به عنوان مشاور پروژه این مجموعه تلویزیونی است. دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده، مدیر تولید: حمید سرپیران، مدیر صدابرداری: فرهاد تبریزی، طراح گریم: نازنین امینی، طراح صحنه و لباس: پوریا توکل خواه، گروه کارگردانی: امیر عموری و نوید مینایی، بازیگران: شهین تسلیمی، ساناز سماواتی، افشین سنگ چاپ، کیمیا خلج، معصومه محمدپور، فرج الله گل سفیدی، محمدرضا رهبری، حسنا قبادی، شیدا باطنی و علی بهادری.

«خانه روشنا» داستانی پیرامون سنت حسنه وقف دارد و در ۱۰ قسمت برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

بخشی از داستان این مجموعه تلویزیونی بدین شرح است: غزاله و لاله، از آنجا که خودشان طعم یتیمی را چشیده‌اند، همواره آرزو داشته‌اند مرکزی برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تأسیس کنند. چند سال قبل، خانم شکوهی خانه بزرگ و قدیمی‌اش را در اختیار آن دو قرار داده و به این ترتیب «خانه‌ی روشنا» تأسیس شده است.

غزاله بلاگر هم هست و با موضوع خانه‌ی روشنا و کودکان ساکن این خانه، و نیز سایر فعالیت‌های خیریه، ویدئو‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌کند. اما از آنجا که خانم شکوهی وقف‌نامه‌ای از خود به‌جا نگذاشته، ورثه‌اش پرونده‌ای برای بازپس‌گیری خانه‌ی روشنا تشکیل می‌دهند. غزاله و لیلا، حین پیگیری این پرونده، با مسئله‌ی وقف و انواع آن آشنا می‌شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->